Ei ole sattumaa, että jotkut ihmiset vetävät menestystä puoleensa; se on vaikutusvoiman ansiota. Vaikuttavimmat henkilöt ovat heitä, joiden kanssa halutaan tehdä yhteistyötä, kenen seuraan hakeudutaan ja niitä kenen ajatuksia, ideoita, tuotteita ja palveluita ostetaan.
Osaat ja olet ammattilainen, mutta aina se ei riitä. Miten hyötyisit, jos muut kuuntelisivat sinua paremmin, kiinnostuisivat ja jopa innostuisivat esittämästäsi asiasta? Vaikutusvoimaa tarvitaan yksilönä niin yksityiselämässä kuin ammatillisesti, ja se on menestyjien salainen ase.
CxO Vaikutusvoima™ -profiili perustuu ainutlaatuiseen CxO Vaikutusvoima™ -malliin. Siinä on kahdeksan ulottuvuutta: läsnäolo, innoitus, viestintä, olemus, itsetunto, tunneäly, rohkeus ja aitous. Jokainen niistä koostuu kolmesta viiteen ominaisuudesta.
Profiloinnissa arvioit itsesi 30 vaikuttavuuteen tutkitusti liittyvän konkreettisen ominaisuuden suhteen. Suurimmat oivallukset syntyvät siitä, kun pääset vertaamaan itsearviointiasi muiden sinusta saamaan vaikutelmaan.
CxO Vaikutusvoima™ -profiili 360 osoittaa vaikuttavuutesi vahvuudet ja kehityskohteet. Kattavimman käsityksen vaikuttavuutesi vahvuuksista ja kehityskohteista saat, kun pyydät 6–12 henkilöä arvioimaan sinua. Saat tietää, millaisen vaikutelman he ovat saaneet vaikuttavuudestasi. Arvioijat voivat olla nykyisiä tai entisiä esimiehiäsi, johdettaviasi, kollegojasi tai asiakkaitasi, yhteistyökumppaneitasi, harrastustuttujasi tms.
Vaikutusvoiman kehittäminen ei vie paljon aikaa, vaan se tapahtuu päivittäisten kohtaamisten ja toiminnan aikana. Ensin täytyy vain tunnistaa, mihin ominaisuuksiin sinun kannattaa keskittyä. CxO Vaikutusvoima™-profiili tekee vahvuutesi ja kehityskohteesi näkyviksi. Mikä olisikaan parasta mitä voisi tapahtua, kun tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohteesi ja kehität ne vaikuttavammalle tasolle? Investoi itseesi ja omaan tulevaisuuteesi.